Aktualności

Informacja dla właścicieli lasu dotycząca postępowania w sprawie zaistniałych zniszczeń w wyniku przejścia nawałnicy z dnia 1 lipca 2022r.

Starostwo Powiatowe w Kościerzynie przekazuje najważniejsze informacje dla właścicieli lasu dotyczące postępowania ws. zaistniałych zniszczeń na gruntach leśnych w wyniku przejścia nawałnicy z dnia 1 lipca 2022 r.

  1. Właściciel lasu w którym powstały zniszczenia o charakterze „pojedynczych złomów w wywrotów” zobowiązany jest zwrócić się do właściwego leśniczego celem ocechowania pozyskanego drewna.
  2. Właściciel lasu w którym powstały zniszczenia o charakterze powierzchniowym zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem do Starosty Kościerskiego o wydanie decyzji ustalającej wykonanie zrębów sanitarnych stanowiących 1 etap przebudowy drzewostanu (wzór wniosku poniżej). Po przeprowadzeniu oględzin w terenie i ustaleniu szkód wydana zostanie decyzja przez Starostę Kościerskiego, która będzie podstawią do wykonania prac i ocechowania pozyskanego drewna.

TUTAJ do pobrania i wypełnienia Wniosek o ustalenie zadań z zakresu gospodarki leśnej niezgodnych z uproszczonym planem urządzenia lasu

Aktualności